Επιστροφές προϊόντων
Άλλαξες γνώμη; Κανένα πρόβλημα!
Το JOY market σου δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψεις προϊόντα από την παραγγελία σου, εφόσον δεν ανταποκρίνονται σε ό,τι ήθελες ή εάν απλά άλλαξες γνώμη! Εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, μπορείς να ζητήσεις επιστροφή κάποιου προϊόντος, επικοινωνώντας μαζί μας και συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας γνωστοποιώντας το αίτημά σου. Όταν θα παραλάβουμε το προϊόν σου, θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω ή θα το αλλάξεις με αυτό που επιθυμείς εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχει γίνει έλεγχος των προϊόντων που έχουν παραληφθεί.
Για να επιστρέψεις ένα προϊόν θα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, στην ίδια κατάσταση που το παρέλαβες και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία!
Προϊόντα που δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής ή αλλαγής:
Στα παρακάτω προϊόντα δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής ή αλλαγής αν έχουν ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί.
- Σκουλαρίκια
- Προϊόντα μακιγιάζ (Μάσκαρες)
- Καλοκαιρινά φουσκωτά: Μπρατσάκια, Σωσίβια, Στρώματα, Μάσκες θαλάσσης, Βάρκες, Πισίνες, Κανό.
- Προϊόντα προσωπικής Υγιεινής για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. ακουστικά, προϊόντα προσωπικής φροντίδας όπως ξυραφάκια).
- Οποιοδήποτε προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, είναι κατεστραμμένο ή λείπουν εξαρτήματα για λόγους που δεν οφείλονται σε λάθος μας.
- Οποιοδήποτε προϊόν επιστρέφεται σε περισσότερες από 14 ημέρες από την παράλαβή του.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσεις μαζί μας, ή να μας στείλεις το αίτημά σου από την φόρμα επικοινωνίας.
Όλα τα προϊόντα που επιστέφονται ελέγχονται λεπτομερώς και αν διαπιστωθεί ότι έχουν ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί, αυτά επιστρέφονται στον πελάτη με δική του χρέωση!
Διαδικασία επιστροφής
Για να δεχτούμε την επιστροφή σου, θα πρέπει:
- Να φροντίσεις να συσκευάσεις καταλλήλως το προς επιστροφή προϊόν, ώστε αυτό να μη κινδυνεύει να υποστεί βλάβη/ζημιά κατά τη μεταφορά οφειλόμενη σε ελλιπή ή μη κατάλληλη συσκευασία. Ειδικότερα, τα προς επιστροφή προϊόντα λόγω υπαναχώρησης (αλλαγή γνώμης) ή αυτά που απεστάλησαν εσφαλμένα, θα πρέπει να είναι στην αρχική τους άριστη κατάσταση («as new») στην οποία παρελήφθησαν και ως εκ τούτου να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να μην έχουν σημάδια ή φθορές, να βρίσκονται στην πλήρη αρχική τους συσκευασία (κουτί, προστατευτικά, αφρολέξ, καρτελάκια, ειδικές σημάνσεις κλπ) συμπεριλαμβανομένων των τυχόν έντυπων οδηγιών χρήσεως, εγγυήσεων, και εξαρτημάτων που τα συνοδεύουν.
- Το προϊόν να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής πώλησης)
- Αν έχεις παραλάβει με τιμολόγιο, θα πρέπει να εκδώσεις δελτίο αποστολής και να το συμπεριλάβεις στη συσκευασία. Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σου και μετά τον απαραίτητο έλεγχο, θα σου στείλουμε το πιστωτικό τιμολόγιο.
- Εάν επιλέξεις να παραλάβει η εταιρεία courier το προϊόν από το χώρο σου, θα πρέπει να συμπληρώσεις τα στοιχεία που απαιτούνται (διεύθυνση παραλαβής, χρονικό διάστημα που εξυπηρετεί για την παραλαβή κλπ) προκειμένου η μεταφορική εταιρεία να κάνει την παραλαβή.
- Σε περίπτωση που έχεις παραλάβει την παραγγελία σου μέσω BOX NOW και επιθυμείς να την επιστρέψεις, ακολούθησε τις οδηγίες δωρεάν επιστροφής προϊόντων με BOX NOW.
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα αποστέλλονται στην διεύθυνση έδρας της εταιρείας με την ένδειξη “Επιστροφή από e-shop”: JOY market, Μαραθωνομάχων 111, Εγλυκάδα, 26335 Πάτρα
Κόστος Επιστροφών
Αν θες να επιστρέψεις ένα προϊόν επειδή άλλαξες γνώμη για την αγορά σου, θα χρεωθείς τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή του. Το κόστος επιστροφής υπολογίζεται με τον ίδιο τρόπο που υπολογίστηκαν τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας σου. Αυτό το κόστος θα αφαιρεθεί από το ποσό της επιστροφής χρημάτων που θα λάβεις.
Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής είναι:
- Ελαττωματική / Ελλιπής συσκευασία
- Το προϊόν που παρέλαβα είναι λάθος
- Ελαττωματικό / σπασμένο προϊόν
δεν χρεώνεσαι με κανένα έξοδο για την επιστροφή του προϊόντος και θα σου επιστραφεί η συνολική αξία του προϊόντος.*
* Ισχύει στην περίπτωση που η επιστροφή του προϊόντος πραγματοποιηθεί με τον τρόπο αποστολής που θα σου υποδείξουμε. Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν με άλλο τρόπο, η εταιρία μας δεν θα καλύψει το κόστος των μεταφορικών εξόδων!
Επιστροφές χρημάτων & Αντικατάσταση
Για τις επιστροφές λόγω υπαναχώρησης, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης ξεκινά άμεσα, με την παράδοση του δέματος προς επιστροφή στη μεταφορική εταιρεία που θα σου υποδείξουμε.
Οι επιστροφές περνούν από τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου πριν προχωρήσουμε σε αποζημίωση. Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί η επιστροφή σου, θα λάβεις email για να σε ενημερώσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σου. Θα σε ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων.
Εάν διάλεξες την επιστροφή χρημάτων και η εξόφληση της παραγγελίας σου είχε πραγματοποιηθεί με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, θα επιστρέψουμε το ποσό που έχεις καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που χρησιμοποίησες για την εν λόγω παραγγελία. Τα χρήματά σου αποδεσμεύονται άμεσα από εμάς, αλλά ενδέχεται να υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις μέχρι και 10 εργάσιμες ημέρες, για να εκκαθαρίσουν το ποσό οι τράπεζες.
Αντίστοιχα αν έχεις πληρώσει με τραπεζική κατάθεση, το ποσό της επιστροφής θα πιστωθεί στον λογαριασμό IBAN που θα μας υποδείξεις στο αίτημα σου από την φόρμα επικοινωνίας.
Σε περίπτωση εξόφλησης της παραγγελίας σου με τη χρήση Δωροεπιταγής JOY market, θα σου εκδώσουμε νέα Δωροεπιταγή ίσης αξίας με τη χρηματική αξία του προϊόντος που επιστρέφεται και θα την αποστείλουμε στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) που δήλωσες κατά την παραγγελία σου.
Εάν έχεις κάνει αίτημα αντικατάστασης, θα προβούμε σε αποστολή νέου προϊόντος στο χώρο σου. Τα έξοδα μεταφοράς για τις επιστροφές προς αντικατάσταση βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη!
Για τις επιστροφές λόγω παραλαβής λάθος προϊόντων, θα επιλέξουμε είτε να σου αντικαταστήσουμε το λανθασμένο προϊόν με το σωστό (με δικά μας έξοδα), είτε να σου επιστρέψουμε το αντίτιμο της αγοράς σου.